Thursday, February 24, 2011

Random

Hey folks :) Hee, I haven't been updating my blog for ages. The Internet's crappy slow here, so I'm not in favour of going intensely online :( I just did some blogwalking just now, after soooo long. Gosh, there are millions of blogs yet to be discovered, and out of that, there's a number of friggin hardworking bloggers who keep their blog active 24/7! I'm far away from that, but I don't mind. I just love reading their blogs and posting some things in here if I feel like to :) 

Btw, I just got my Semester 2 results. It's on the average side, if I compare it to others. Alhamdulillah, there's quite an increment, not that much though, but just nice :) I wasn't that contented at first, but maybe it just wasn't meant to be this time. My mum was happy, so I guess I could be happy too. Praise Allah :)

Currently, the lessons here are getting tougher and tougher. There's a damn lot of things to be memorized, especially for anatomy *we need to do a lot of drawing and colouring too* Thinking of how tough the study is now, I really respect those people who have succeeded in their studies and come out as great competent people. They must really benefit their 1440 minutes in a day :)

I wish I have the burning desire to write more, but I know the laziness in me has already resided. I drew up a picture, just for fun. Haha. Motiveless. Idk bla bla bla, what am I writing? Haihh. Okay. Bye :D *This post is random, isn't it?*


Heh. Amature right? :P