Friday, December 24, 2010

Tagged!

Tagged by Fatin Nabillah:


apa benda penting dalam hidup anda?

kalau benda, then, jawapannya xde apa sangat :P

kalau manusia, then semua orang yang syg saya *saya wehh* :D


benda terakhir anda beli guna duit?
makanan kat cafe' hahahh :D



di manakah tempat anda akan melangsungkan perkahwinan anda dan apakah temanya nanti?
tak tahu lah, kalai boleh kat tepi cliff. cam garden wedding. tema cam mat salleh punya wedding, tapi nikah la kan. nak pakai baju putih :D



adakah anda sedang bercinta sekarang?
kalau pada mana2 lelaki, then tak :)


berapa lama anda akan mencintai kekasih anda?
for the rest of my life, given if he loves me back & is sufficiently successful. there's no point having a guy yang ada looks and ada duit tapi buaya darat & tak guna jugak having a guy yang cintakan saya *saya lagi wehh* macam romeo and juliet tapi keje hape pun tara. setakat ni, tak jumpa lagi yang ada both the qualities i want. 


di mana anda selalu jumpa kekasih anda?
tak mau cakap lah. history.. :)



novel/majalah/buku terakhir yang dibeli anda?
buku novel ap tah :P


siapakah nama penuh anda?
amierah nabillah binti othman bin abdul razak. hah amik :D



antara mak dgn ayah yg mana anda lebih mesra?
mummy :)


namakan orang yg betul2 anda ingin jumpa dalam hidup anda?
ramai T____T
nak jumpa balik those in the past that i miss so much!



adakah anda basuh baju anda sendiri?
tak, anak-anak je basuh sendiri. haha bapak selekeh soalan ni. yang lain hantar dobi. jimat masa, jimat tenaga :)


di manakah tempat anda betul2 nak pergi?
banyaknyaaaaa tak terkata :) kalau boleh nak pergi rural countries jugak. i loveeee adventure :)


pilih satu 'peluk' atau 'cium'?
peluk :) very calming :)


beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag
Fatin Nabilah Ahmad Zhaki:
1# dia comel kecik molek sangat!

2# dia adalah cousin best friend saya dulu :)
3# dia suka shawl keh keh :P



5 benda yang anda sayangi dalam hidup anda
1# laptop
2# handphone
3# shawls
4# jam (yang dah hilang T___T)
5# make up kuuuuu!


lagu yang anda suka dan selalu dengar.
lagu mat salleh. saya dah agak dah saya ni bajet mat salleh aww aww :D



bila tarikh lahir & kt mne korang celebrate tahun lepas ?
26 may 1992. celebrate kat sekolah & truthfully sangat best!!